De prijs van het versturen zit al in bij de prijs inbegrepen. U zult dus niet meer verrast worden door extra verzendkosten bij Kunst voor in Huis. We werken uitsluitend met vooraanstaande koeriers zoals Efficient Logistics, DHL en UPS.
Hoe worden de schilderijen verstuurd?
Om er zeker van te zijn dat uw schilderij geen schade oploopt tijdens het transport, wordt elk Kunst voor in Huis schilderij zorgvuldig verpakt.
Binnen Nederland, België en Duitsland versturen wij de schilderijen opgespannen, verpakt in noppenfolie in een kartonnen doos. U kunt uw schilderij dus direct ophangen na ontvangst.
Naar overige landen versturen we de schilderijen opgerold in een harde plastic koker, zodat deze tijdens transport geen schade kunnen oplopen
Indien u meerdere schilderijen bestelt, worden deze allen apart verpakt om het risico op beschadigingen te verminderen. Hiervoor brengen we geen extra kosten in rekening.
Al onze schilderijen worden vernist, zodat er een beschermende laag overheen komt. Deze zal het risico op schade uiteraard ook verminderen.
Wat als mijn schilderij beschadigd raakt tijdens het transport?
Indien er sprake is van beschadiging aan het pakket, gelieve het pakket te weigeren bij de koerier. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen kunnen wij vervolgens een schadeclaim indienen bij de koerier. Uiteraard zullen wij uw schilderij gratis vervangen.
Wat kost het versturen?
Niets, het versturen is geheel kosteloos. Echter: indien u een bulkorder wenst te plaatsen, specifieke wensen heeft voor het versturen of een groothandelaar bent, dan verzoeken wij u ons te contacteren voor een offerte.
Douane / Invoer kosten?
U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele invoer / douane kosten. Indien u buiten de EU woonachtig bent, dient u er rekening mee te houden dat dit extra kosten met zich mee kan brengen.
Binnen de EU gelden geen kosten omtrent het invoeren van producten.